Středoškolská soutěž v Moot Courtu

O nás

Mezinárodní středoškolský Moot Court je soutěž pro studenty středních škol, která jim dává jedinečnou šanci zažít, jaké je být právním zástupcem. Středoškoláci soutěží v týmech skládajících se z 1-3 členů. Každému z nich radí magisterský nebo doktorský student naší fakulty. Nejdříve vypracují písemné podání a následně se účastní ústního kola před senátem soudců (univerzitní vyučující, právníci z praxe apod.). Studenti soutěží ve dvou kolech – ve fakultním kole a mezinárodním kole, které se koná na Právnické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci. V obou kolech soutěžící simulují soudní řízení před Evropským soudem pro lidská práva. Cílem je rozvíjet u studentů prezentační dovednosti, komunikaci a argumentační dovednosti, stejně tak i osvojení si základních hodnot a porozumění právu.

Soutěž probíhá již od roku 2013, kdy byla vymyšlena na Právnické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci na základě iniciativy Lucie Madleňákové a jejích studentů z programu Street law. Momentálně jsou do soutěže zapojeny právnické fakulty v Olomouci, Praze, Brně, Košicích a Bratislavě.

Podrobnější informace pro středoškolské studenty, ale i pro vysokoškolské studenty jsou dostupné na webové stránce Mezinárodního středoškolského moot courtu.

 

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)