Návrhy na kandidáta na děkana lze podávat do konce září

Pátek 28. červen 2019, 11:10 – Text: (red)

Akademický senát PF UP na svém zasedání 17. 6. 2019 vyhlásil volby kandidáta na děkana PF UP pro funkční období 2020–2024. Děkana fakulty jmenuje rektor Univerzity Palackého na základě návrhu akademického senátu právnické fakulty. Volby byly vyhlášeny na 14. 10. 2019.

AS PF UP zároveň ustavil volební komisi ve složení: JUDr. Renáta Šínová, Ph.D.  doc. JUDr. Kateřina Frumarová, Ph.D. a Jiří Stýblo (předseda).

Komise stanovila termín pro podávání návrhů na kandidáty do 30. 9. 2019. Návrh kandidáta na děkana může podat každý člen akademické obce. Návrh musí být písemný a musí obsahovat: nezaměnitelnou identifikaci a podpis navrhovatele, nezaměnitelnou identifikaci navrhovaného kandidáta a podpis navrhovaného kandidáta vyjadřující souhlas s kandidaturou.

Návrh je možné podat na formuláři, který je k dispozici na webových stránkách senátu.

Návrhy musí být adresovány některému členu volební komise. Návrh je možno doručit osobně do rukou kteréhokoli člena volební komise nebo do poštovní schránky na PF UP kteréhokoli člena komise. V případě podání návrhu do poštovní schránky člena komise je třeba zaslat na katerina.frumarova@upol.cz nebo renata.sinova@upol.cz také e-mail informující o podání návrhu.

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)