Mgr. et Mgr. Hana Hurtíková, Ph.D.

Fotografie zaměstnance
Kontaktní údaje

585637695

Oddělení pro VaV a projektovou podporu

Právnická fakulta

tř. 17. listopadu 8 (budova B)

1.69

referent vědy a výzkumu

KNIHA - CELEK
Šaradín P., Soukop M., Zapletalová M., Hurtíková H., Zogata Kusz A., Ganowicz E. Challenging Citizens: Democratic Innovations at the Local Level. 2023.
KONFERENCE, WORKSHOP - USPOŘÁDÁNÍ
Bilík P., Bilíková D., Menšíková J., Hurtíková H., Vašutová R. Výzvy a problémy transformace vysokých škol 2. 2013.
Hurtíková H., ŠARADÍN P., Gregorová H. Konference Analýza venkova: nové otazníky a výzvy. 2011.
AUDIOVIZUÁLNÍ MATERIÁL
Lebeda T., Hurtíková H., RYBOVÁ D., Nálepová M., DOHNAL D. Média, politické postoje a volební preference české veřejnosti - datový soubor. Média, politické postoje a volební preference české veřejnosti. 2011.
OPONENTSKÝ POSUDEK
Hurtíková H. Analýza volební kampaně do Senátu PČR v roce 2010 Případová studie kandidáta ČSSD Ing. Miloslava Souška. Analýza volební kampaně do Senátu PČR v roce 2010 Případová studie kandidáta ČSSD Ing. Miloslava Souška. 2011.
Hurtíková H. Politainment jako nový fenomén politické komunikace v České republice. Politainment jako nový fenomén politické komunikace v České republice. 2011.

Uživatel nepovolil zobrazení dat v Portále UP.

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)