Mgr. et Mgr. Hana Hurtíková, Ph.D.

Employee photo
Contact

585637695

Oddělení pro VaV a projektovou podporu

Právnická fakulta

tř. 17. listopadu 8 (budova B)

1.69

referent vědy a výzkumu

KNIHA - CELEK
Šaradín P., Soukop M., Zapletalová M., Hurtíková H., Zogata Kusz A., Ganowicz E. Challenging Citizens: Democratic Innovations at the Local Level. 2023.
KONFERENCE, WORKSHOP - USPOŘÁDÁNÍ
Bilík P., Bilíková D., Menšíková J., Hurtíková H., Vašutová R. Výzvy a problémy transformace vysokých škol 2. 2013.
Hurtíková H., ŠARADÍN P., Gregorová H. Konference Analýza venkova: nové otazníky a výzvy. 2011.
AUDIOVIZUÁLNÍ MATERIÁL
Lebeda T., Hurtíková H., RYBOVÁ D., Nálepová M., DOHNAL D. Média, politické postoje a volební preference české veřejnosti - datový soubor. Média, politické postoje a volební preference české veřejnosti. 2011.
OPONENTSKÝ POSUDEK
Hurtíková H. Analýza volební kampaně do Senátu PČR v roce 2010 Případová studie kandidáta ČSSD Ing. Miloslava Souška. Analýza volební kampaně do Senátu PČR v roce 2010 Případová studie kandidáta ČSSD Ing. Miloslava Souška. 2011.
Hurtíková H. Politainment jako nový fenomén politické komunikace v České republice. Politainment jako nový fenomén politické komunikace v České republice. 2011.

Uživatel nepovolil zobrazení dat v Portále UP.

Privacy settings

We use cookies and any other network identifiers on our website that may contain personal data (e.g. about how you browse our website). We and some of the service providers we use have access to or store this data on your device. This data helps us to operate and improve our services. For some purposes, your consent is required to process data collected in this way. You can change or revoke your consent at any time (see the link at the bottom the page).

(Essential cookies enable basic functions and are necessary for the website to function properly.)
(Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us to understand how our visitors use our website.)
(They are designed for promotional purposes, measuring the success of promotional campaigns, etc.)